Kızlar selam, 15 haftalık gebeyim. Doktorumdan çok memnunum yüz yüze hiç bir problem yok ancak gelin görün ki mesajla bir soru sorduğumda en az 5 saat cevap yok. Bu arada özel hastane olduğu için bunu söylüyorum devlet takipli değilim belki orada böyle bir usul yoktur bilemiyorum, ilk gebeliğim. İdrar yolu enfeksiyonu oldum, üstüne bugün mantar i. Sabah ilk iş doktoruma yazdım (ameliyattaymış) & ancak instagrama story atti gördüm (cevap verebilir diye düşünüyorum) ancak şu saat oldu hala dönmedi. Geçen yine aynı tarz problemler yaşadık. Öyle çok soru soran biri değilimdir ama hayat kalitemi düşüren problemleri her gebe gibi doktoruyla paylaşmak isteyen bir anne adayıyım :) sizce doktorumu değiştirmeli miyim? yoksa hormonal ben mi cok abartiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var 😮💨