Tugba3434 33 haftalık hamileyim. Valizim hazır yani yeni aldım büyük vardı cnkü evde. Kıyafetler de hazır yıkandı ütülendi ve asıldı dolabına ama henüz keselere koyupta valize koymadım. Bebeğin herşeyi hazır benim de gecelik ve pijamalarım dışında herşeyim hazır ama henüz onları almadım. Bi alırsam inşallah onları da yıkayıp koymayı düşünüyorum bakalım kaçıncı haftamda yapıcam :) artkk hazırlasam iyi olacak