eylln_annesi geçen hafta 8.haftamdı ve kürtaj oldum ancak bebeğin kalp atışı 6.haftada duyulup 7′den sonra duyulmadığı için kürtaj olmam gerekti. Eğer geç döllenme ihtimali olsaydı beni de bekleticeklerdi, hatta aile hekimim 10.haftaya kadar bekleniyor bazen dedi. Tabi size sağlık açısından bir zararı var mıdır bilemiyorum ama farklı doktorlara danışarak bekleyin bence. Eğer yine duyulmaz ve kürtaj olmanız gerekirse de şunu söyleyebilirim benim ilk gebeliğimde ve daha önce doğum da yapmadığım için çok korktum kürtajdan ama uyutulup yapıldı ve gerçekten de hiç bişey hissetmedim, yarım saat içinde bitti ve uyandığımda sadece karnım ağrıyordu. İnşallah sizin için gerek olmaz böyle bi durum, Allah sağlıkla kucağınıza almayı ve en güzel şekilde yetiştirebilmeyi nasip etsin.