Busranur_mnts deletedmom43191 eşim vardiyalı çalışıyo izni yok mesai saatine denk gelirse aile ziyaretlerine gideriz 🫠
deletedmom43191 Busranur_mnts bende almadim oncekilerden giyerim 3 bebekli ana ne kadar ozenebilir ki kendine
Busranur_mnts deletedmom43191 4 demiştim ama doğumda 4 5 6 cm açılma oluncaki ağrılardan sonra dedim daha yok dkdkksks
deletedmom43191 Busranur_mnts genelde 6 cm ve sonrasi sanci siklasiyo onda da hemen dogum oluyo zaten
Busranur_mnts deletedmom43191 güvenlik canım hiç bir zaman izin yok ya haftalık izin gelecek ya da yıllık izin zamanı gelecek
deletedmom43191 Busranur_mnts ben 3 yaptim ve yeto gariii 2020 eylul ayinda gebe kaldim 2021 haziran dogum yaptim 2022 ekim gebe kaldim 2023 temmuz dogum yaptim 2024 mayis hamile kaldim 2025 mart dogum yaptim
Busranur_mnts myangelson benim de 120 günlük giriş serim vardı telefonum bozuldu 3 4 gün giremedim gitti serim
deletedmom43191 myangelson tesekkur ederim cok feci durumda sabah uyandim isleri hallettim cocuklari yedirdim verdim babaya cocuklari gittim eczaneden hemen kremi aldim surdum 😅😅😅 sokakta kremli kremli gezdim
Busranur_mnts deletedmom43191 samsung s25fe aldım önceki de a70di 7 sene kullandım hala daha kullanırdım da görümcemin ufak oğlu telefonu suya attı 😆