ikiKizAnnesi_ bende tiroit eksikliği çıktı hamile olduğumu öğrendiğimde ilacı kullanmaya başlamıştım ,hamile kalınca da dr ilaca devam etmemi söyledi.Şu an 25
Haftadayım ilaç dozumu arttırdı doktor ,ilacı kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım. İnternette okuduğun herşeye İnanma lütfen bilgi kirliliği hepsi. Sen doktora git en iyi onlar bilir senin durumunu.