ikiKizAnnesi_ merhaba bende de troid hastalığı var senelerdir ilaç kullanıyorum dert edilecek bi durum yok
Sadece dahiliye doktoruna veya endokrinoloji
Doktoruna testlerini göstermen yeterli
İlacın dozunu ayarlıyorlar tsh 2.5 altında olması gerekiyor hamilelikte onun için düzenli bir şekılde kontrol altında olduktan sonra sıkıntı yaşamazsın.Korkulacak hiçbirşey yok ki benımki ölene kadar benımle haşimato troidi var hamile oldugundan dolayı daha çok tedirginsin anlayabiliyorum ama her internette yazana göre stres yapmaman sağlığın ve bebeğin açısından en doğrusu 😉