bebyko zıbın al, zıbını büyük de alsan problem olmaz zaten sürekli kullanacağı şey indirimde yakala yani. Alt üst takımlar kullanışlı oluyor normal pamuklu kumaş varya onlardan al kalın takım almana gerek yok bence dışarı çıkarken üzerine tulum vesaire giydirirsin serin olursa, tulumdan çok ilk haftalar alt üst kullanışlı oluyor bezi sık değiştirdiğimiz için, çok çabuk büyüdüğü için de 3-6 ay daha çok alabilirsin. Fermuarlı tulumlar tercihin olsun, çoraplar kalıbı dar lastiği sıkı oluyor genelde kontrollü al bi iki beden büyük yani. Kendin için hem gecelik hem takım kolay giyilen emzirmeye de yardımcı olacak şeyler al