sudeli4 Saimenur Benm şu an oğlum olsaydı Atahan koyardım ismini. İlk oğlumun adı çağan 🤍 Kardeşimde batıner ve baturalp koydu mesela onla da güzel farklı geliyo
Melike3506 Saimenur Metehan koyacağız biz. Öztürkçe isimleri beğeniyorum ben. Altay, tuna, göktuğ, göktürk gibi
Saimenur Melike3506 kesinlikle.Türkçe kökenli isimlerin revaçta olması harıka oldu.O yüzden sectım biraz da
sudeli4 Saimenur ikiside Türkçe kökenli ama çağan aşırı hareketli isminin anlamından galiba canımıza okuyo 😂😂 sağlıklı olsunda 🙏 Atahan da çok güçlü güzel bi isim canım aklında olsun
NobleMom Saimenur Kutay, Oğuz, Mete, Kerem, Kuzey, Alper, Çınar, Doruk, Yiğit, Yağız, Yaman, Selim, Yavuz sevdiğim erkek isimlerinden 🥰
Saimenur NobleMom Oğuz ismi eşimin yeğeninde olmasa yüzde yüz Oğuz kağan olurdu.Cok guzel isimler yazmışsınız😍