meryys çok geçmiş olsun bebişim ama inşallah annen kanseride yener günümüzde artık bir çok tedavi yöntemi var ve insanlar kanseri yeniyor ve bu süreçte annene çok güzel bir umutta vermiş olcaksın senin hamile olman ona güç kuvvet vericek inşallah her şey çok güzel olucak Rabbim kolay bir tedavi nasip etsin bu süreçte zor biliyorum ama senin güçlü olman lazım bebişin için🥰 kocaman sarılıyorum sana 💕💕