meryys Kızlar selam, dpo 12 bugün. Bat 13 mart. Daha önce konu açmıştım silik çizgi vardı. Kan vermeye gidemedim cenazemiz olduğu için. Bugün inşallah akşam vereceğim de evde awox testler vardı dün yaptım bugün yaptım. Sabah 5gibi yaptım ikisinide aynı süre idrar beklettim ama sanki bugünkü test daha silik bir bakar mısınız sizde? Üstteki dün alttaki bugün .2 kürtajim var korkuyorum
Sezei meryys Aşkım benim ilk yaptığım testlerde değer 81.55 gelmişti 2 gün sonra tekrar yaptım hatıra olsun saklarım diye 81.55 ile aynı koyuluktaydı o günde 200 çıkmıştı değerim yükselmiştir inşallah sağlıkla tutunsun sana ❤️
meryys besim96 Baya bekledikten sonra çektim de belkide dahada bekleyince koyulasır diken üstündeyim resmen ya
meryys Esma006 Yaa çok teşekkür ederim içim içimi yeyip durdu Tabiiki akşam inşallah acilde vereceğim haber veririm yazarım buraya🩷🫂🙏
nuros_ Dünkü beklediği için size daha koyu geliyor olabilir inşallah sağlıklı güzel bir gebelik geçirirsiniz ama artık kan verin ben bile heyecanlandım 💕😂
meryys nuros_ Ay valla sürekli bisey çıktı inşallah akşam vereceğim merakla bekliyorum cuma da kendi doktoruma gitcem kan sulandirici iğne için konuşmaya Aminnn çok teşekkür ederim 🫂🩷
Sezei meryys olabiliyor tabi kuzum sen içini ferah tut düzenli artış var mı 2 güne bir kan verip onu takip edebilirsin ❤️
Sezei meryys hayırlı uğurlu olsun canımın içi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin umarım güzel artışların olur 😍🫶🏻
nuros_ meryys yaaa canım hayırlı olsun çok güzel bir duygu dua ette aynı sevinci bende yaşıyım 🥰 şimdi hamileliğin tadını çıkar 💕💕
Sezei meryys Allah yardımcınız olsun öncelikle acil şifalar diliyorum kendisine annelik yolculuğunuzun ilk zorluğuyla karşılaşmışsınız yapmanız gereken bebeğinize iyi bakmak tabikide üzülürsünüz ama içinizde bir can olduğunuda unutmayın eminim ki bu bebek size çok iyi gelicek bu dönemde annenize haberi verip ona moral vererek destek olabilirsiniz herşeyin bir çaresi vardır dua edin dilerim ki rabbim en kısa zamanda annenize şifa verir ve çok güzel günler görürsünüz 🙏🏻 🤲🏻
Sezei meryys postlara yazdıklarınızı gördüm şimdi rahim kanderiymiş hiç üzülmeyin bir tanıdığımda aynı şekilde rahim kanseri oldu rahim ve yumurtalıkları alındı herşeyin bir çaresi vardır şu an gayet sağlıklı torununu seviyor üstelik anneniz menapoza girmiş rahim tabikide önemli ama onun sağlığı açısından bu şekilde iyi olması gerekiyorsa alabilirler hiç üzülmeyin
meryys Sezei Sezei Yaaaa size kocaman sarılmak istedim Allah işinizi gücünüzü rast getirsin. O kadar güzel destek oldunuz ki bana çok çok teşekkür ederim. İlk duyunca ister istemez kötü oldum ama dediğiniz gibi içimde bir can var. Tüm ailece yolunu gözledigimiz. İnşallah hep birlikte bu süreçleri güzelce kolaylıkla sağlıkla atlatırız tekrar çok çok teşekkür ederim 🫂🩷
meryys nuros_ Anneme kanser dediler bugün öğrendik daha anlayamadım da hamile olduğumu 😔. Her zaman dua ediyorum Rabbim isteyen herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatları kolaylıkla güzellikle nasip etsin inşallah 🩷🫂 inşallah bu sefer bizde sağlıklı sıhhatli kucağımiza alırız