aycacil mystery94 az önce afedersin çamaşırımda bişey yoktu ama peçeteye açık kahve bi akıntı geldi sizce yerlşeme olur mu bugüne kalır mı 6-10 arası deniyordu
Cansin_01 aycacil aaa olabilir canım neden olmasın başka anlamı yokki 9 gün sonra adet gelmeyeceğine göre 🥰🫶🏻 hadi inşallah tutsun inşallah sende bizde sevinelim bu ay inşallah
tugbaugur mystery94 ya var inşallah ondandır☺️ mide bulantısı kasık bel ağrısı göğüs ağrısı gibi gibi, beklemek zor senin nasıl gidiyor ❤️
tugbaugur Cansin_01 evet evet ani bi ağrı oldu 20-25 dk kıvrandım sonra geçti aniden yine, iğneden bi gün önce iğne günü ve sonrası bu şekilde önerdi doktorum
mystery94 tugbaugur aa benim doktorum sadexe 24. Saat ilişki sonraki gün boş sonra dolu şeklinde ilerle dedi 2 hafta boyunca
Cansin_01 tugbaugur benimde iğne günü çoktu ağrım ya bide ertesi gün çok az vardı. Bende iğneden 3gun önce falan değerlendirdik igneden 36 saat sonrayı bide ertesi günü.. sonrası günaşırı
tugbaugur mystery94 yok canım herhangi bir şey vermedi iğnenin 7. günü çağırdı bi kontrol edelim diye cuma günü gidicem bakalım
denizhimi mystery94 ben 7 mart vuruldum iğneği vurulduğum zaman kasık ağrım ve akıntım vardı ama şuan hiç bir brlirtim yok sizin belirtileriniz var mı
mystery94 denizhimi benim kuzum sadece kasığımda arada ağrı sızı oluyo gece mesela baldırlarıma vurdu biraz böyle karıncalanma gibi oldu bacakla kasık aram başka hiç belirtim yok . Kaçıncı iğnen hangi saatleri değerlendirdin canım
denizhimi mystery94 teşekkür ederim cnm ben ilk defa iğne oldum iki tane 18 mm yumurtam vardı iğneği vurulduğundan beri hergün değerlendiriyorum 😅
mystery94 denizhimi maşallh 🤣🤣 valla bende öyle geçen ay hergünü değerlendirdim bu ay doktoru değiştirince bu doktor 24. Saat sonra boşluk sonra tekrar ilişki hep böyle ilerle dedi bakalım bu sefer nasıl olcak