Ada1111 Betül güzel isim aslında bende beğendim şahsen☺️ insan çocuğuna isim seçerken cidden zorlanıyor onca isim var sonuçta haklısınız hiç sıkmayın kendinizi strese girmeyin ben size isimler söyliyim beğenirseniz ekletirsiniz, damla,nur, duru, hüma, Gökçe, nazlı, doğa olabilir🌸 lütfen kendinize yüklenmeyin tek dert isim olsun sağlığı yerindeyse gerisi gelir