kimsenin ne düşündüğünü umursama. dünyada neler oluyor, unutuluyor. insanlar bi kaç gün konuşur sonra konu yine başka birseye gelir. önce kendini düşün. sen sağlıklı olursan yuvan ve ailen sağlıklı olur. sen ama başkalarını düşünüp kendini yipratirsan ne ailen; ne evliliğin ne çocuğunla bağın sağlıklı olur. aynı şeyleri bende yaşadım. tecrübeyle konuşuyorum. bende kızımın ismini kendim sectim ama gelen tepkiler yüzünden soğdum. bende senin gibi çok takıyorum böyle şeyleri ama şimdi geriye dönüp bakinca diyorum „keşke başkaları ne düşünür diye düşünmeseydim, içimden geleni yapıp mutlu olsaydım“. kimse senin çocuğuna bakmicak, kimse senin kadar çok seslenmicek. o yüzden içine hangi isim siniyorsa onu koy lütfen. burda da „bu mu güzel su mu güzel“ diye sorma. çünkü zevkler ve renkler tartışılmaz. herkes aynı isim beğenmeyebilir. önemli olan senin ve eşinin beğenmesi. seslenince mutlu oluyorsan o en doğru isimdir. annem 34 yaşında ismini değiştirmiş. kimse de eski ismiyle seslenmiyor hatta hatırlamıyor. hayat çok kısa. bu anların tadını çıkar. zaman çok çabuk geçiyor. ilerde pişman olursun yoksa. ben isim yüzünden piskolojimi bozdum o zamanlar. şimdi kızım büyüdü ismini değiştiremem artık çünkü hep kendisini ismiyle hitab ediyor. ismini çok benimsedi artık. başka isimle seslenirsem beni düzeltiyor😅 ama 1 yaş daha çok erken. bence daha fazla vakit kaybetmeden değiştir. çünkü ilerde ismini anlamaya başladığında zor olur. ha bu arada betül ismide cirkin değil ama seni anlıyorum, bu dönem alya liya lina lar moda olduğu için sana betül ismi eski geliyor. ama inan bana insan hayatta herseye alışıyor, evlat acısına bile.. o yüzden sen istesen de istemesen de ismi betül kalırsa ona da alisicaksin. en geç 3-4 yaşına gelince, ismine tepki verince o zaman alisicaksin. şimdi bebek olduğu için isim oturmamış gibi geliyor sana. ama ben alışmak istemiyorum hiç sevmiyorum bu ismi diyorsan git değiştir lütfen kendine bu zulmü yaşatma kimseyi de düşünme..