cmrc buse2507 ilk oğlum İlyas 38+2 de 3500 doğdu şimdi haftaya doğumum var oğlum olacak yine Poyraz en son bugün kontrole gittim 37+4 de 3360 gr dedi haftaya kaç doğacak bakalım 🥹
esmaayverdi buse2507 ay anlatsana biraz erkekmidi şişlik ödem var mıydı bende 38+2 yim de yakın gbi bilmek isterim
Weenie egeemomms ayıptır sorması normal mi sezeryan mıı❤ bende 40+1 istiyorum 2 hafta önden ilerliyor normal istiyorum ama imkanı varmı merak ettim 🙈😍
sare8134 Yazmelegi_ merhaba oğlunuzun kilosu için doktor bir şey dedi mi acaba, az veya kuvöze girmesi gerek gibi ?
egeemomms buse2507 senin bebişe de maşallah canım🥹 ben oğluma tombik döner diyorum seninki tombik dönermiş tam 🤣
egeemomms buse2507 benim oğlan hep tombikti canım öyle seviyorduk hep🤣 yeni doğduğu halini bi atsam haklısın dersin🤣
Merbube kaya_kaya ay bu kadar bekletti mi sizi doktorlar ben yeni 41 haftalık oldum. Hastaneye gitmeye korkuyorum direk doğumu başlatacaklar diye