fatmaa51 eylln_annesi bende 3 kere kürtaj oldum 2 sene icinde 6 yıllık evliyim şuan 20 haftalık hamileyim Allah imtihanlarımızı kolaylaştırsın yinede hayatta çocuğunuz varmış kürtajdan çıktığınızda sarılabileceğiniz
benimsin21 eylln_annesi Bekliyorum bir yandan serum bir yandan progestan kapsül kullanıyorum. Yarın doktor gelince artık bir karar verir herhalde bakarlar gene.
benimsin21 eylln_annesi Kanamam vardı baya parça fln da geldi hatta Allah’tan bebek değildi. Şuan biraz geçmiş azaldı baya.
oykseher eylln_annesi korkulacak hiçbir şey yok bende geçen sene oldum iki kese oluştu biri boştu diğeri kalp atışı yok denecek kadar zayıftı durdu durunca aldılar uyuyorsun uyanınca hiçbirseyin olmuyor günlük hayatına devam edebilirsin