Kürtaj da korkacak bişey yok zaten anestezi ile oluyorsun. Ben de geçen sene oldum. Bebek vardı ama kalp atışı olmadı, 2 hafta bekledim başka doktorlara da gittim ama kürtaj ile sonuçlandı malesef. Ama kendimi çok üzmedim demek ki bebek sağlıklı bir bebek değilmiş. Hakkınızda hayırlısı olsun