Başta bende pahalı markalara bakmıştım uzun yıllar kullanayım tekrar çocuk olması dırumunda kullanayım diye düşünerek cybex vs. Ama bebek arabasını o kadar uzun süre kullanmayacak ve yıllarca kullanmayacağı birşey için o kadar para vermek istemedim alabilecek durumum var bu arada ama 50-60-70 vermek çok mantıksız geldi. Uygun fiyatlı bişey olsun istedim. Baybmallın kendi markası var duux diye onu internette gördüm mağazada gidip görmek istedim ve öyle aldım benim için önemli olan hafif olması katlanabilir olması ve 360 dönebilmesiydi. Bütün özellikler vardı indirim de 8-10 bine almıştım kasımda. Henüz kullanmadım. Aşırı kaliteli mi değil tabiki malzeme kalitesi çok çok iyi değil ama bence bu özelliklere sahip arabalarla karşılaştırılınca çok çok iyi fiyatı. Binamız asansörsüz ve 3 kattayız Oyuzden hafiflik ve katlanabilirlik çok önemliydi