Yasemin256 bende bu şekilde düşünerek ilk bebeğimde pahalı bsey tercih etmek istemedim pregonhn uygun bi arabası vardı aldım amann dedim Max 1 sene hani hadi 1,5 olsun ama öyle olması canısı aldığımız araba çok dayanmadı ya tekerlekleri esnedi ya dönmesi sorun oldu bozuldu ya komple sistemi derken çocuk 2 yaş olmamıştı yeni araba aldık bagi aldım bu kez taş gibi ama 2 3 çocuk daha büyütür ama benden bu kdr 😂arabasında uyumak istedi uykucu bir çocuktu 😅 zaten olduğum şehir çok sıcaktı sürekli gezmek istedik etkinlikler sabah akşam derken inan 3 yaşına girecek 1 ah sonra dsha yeni bırakıyor. Özellikle bi cafe vs gittiğimizde arabasında uyumak istiyordu konforlu okuyordu bu arada Benm çocuğum 16 aylıkken yürüdü bebek arabası da elim kolum oldu