lberramom isim konusu kımseyı ılgılendırmez siz karar verıp begendıkten sonra bızde de var Ole yok o ısım olmaz bunu koy şunu koy dıyen bız kımseye bısı demedık baktık olmuyor ben se 18+4 um hedıyelıklerını kendım yapıcam. Esımle konuştuk Duru ismine karar verdık ve etıket falan bastırdım. Sorana karar vermedim dıyorum ılkınde de aynısını yapmıştım kımlıgı çıkınca gormuslerdı