hilalsenerrrr Yani her ne yaşandıysa başta bunu kabul etmişsin ve bu adamla evlilik yoluna devam ediyorsun, çocuğunun ismini de eşinle birlikte sen karar vermelisin babana bu laf düşmez bence.
beyzzsenturkkk kemalefe ya bu sizin neden birilerinin ismini koyma çabanız var özellikle de vefat edenlerin yani neden koyulur ölen birinin adı ne manâ hiç anlamış değilim
Aysnragc kemalefe kemalefe sizin dedemiz esinizn babası sence hangisi önemli 🤣ayrıyeten babanızın böyle bir konuda baskı yapması bile çok saçma çocuğun ismini anne baba koyar ne alaka kayınpederiniz yapsaydı kavga çıkardı
snur10 kemalefe yanlış anlamayın ama çocuklarınız ölen insanların ismini taşımak için gelmiyor bu dünyaya canınız ne istiyorsa onu koyun kime ne ki sizin cocuğunuza ne isim koyacağınızdan birde her ismin bi kaderi ve çizgisi vardır benim eşiminde babası o cok kücükken vefat etmiş daha 40 yasındayken simdi erkek olursa koyalım dedi her istediğini yaparım ama bu kesinlikle olmaz dedim isim kaderi çekermiş ben şahsen rabbim büyük konuşturmasın beni ama hickimsenin adını koymam kızıma da koymadım canımın istediği ismi koydum
ikincibahar_08 kemalefe yani babanız kendinde nasıl bi isim hakkı görmüşte yemin etmiş torunuma babamın ismini koyacağım diye ne alaka yani babası yerinde olsam asla kabul etmezdim sizde keşke iki tarafada söz vermeseydiniz
hulyalcinkaya kemalefe aslında çok güzel sevgi ve saygı belirtisi olsa bile aile büyüklerinden isim koymak o insanın kaderini de koymak demek.Eskide kaldı bunlar kendini strese sokma bence geçmişinizdeki insanların ismini koymayın kimsenin dediği olmamış olur
orhismommmmmm kemalefe haberde gördün mü bilmem yeni doğan bebeye dede isim konusunda karıştı diye kayınpeder damadı vurmuştu demekki o olay da bunun gibi başladı