kemal efe olacaktı sonra yigit efe koyacam dedim babam da dedenin ismini koy dedi mustafa olsun dedi tamam dedim bende eğer kız olursa da meryem koy meryem ismi içimde kaldi dedi efeyi ben kemali esim koymuştu babasını yeni kaybetti torununu görmeden gitti ismiyle yaşasın diye kemal efe olsun dedi eşimin de haberi yok şuan ismin mustafa olacağından babamda diyor mustafanın yanına ek isim koymak yok diye napcam ben