sende her şey yolundaysa eşinde bir doktora görünmeli, biz öyle yapıp denemiştik sonuçta problemimiz varsa da tedavi olmalıyız diyerek ve kafan çok rahat oluyor emin ol. ayrıca beklentiye girmeyeceksin beklentiye girip stres yaptığın an vücudun ilk olarak üreme sistemini kapatıyor. streste reglimiz bile gecikiyor öyle düşün. ne zaman geleceği varsa o zaman geliyor zaten korunurken de hamile kalan var sonuçta