Alya05 sevimlipandahii sohbeti yeni gördüm ifatara davetliydik görümceme Kaburga dolması vardı yemekte
Alya05 sevimlipandahii saol cnm sonra dakika oldu vala 😁😁 bizi çağırıyorlardı gelin die dedim Reyyan hasta gelmeyiz sonra tekrar aradılar saat 5 te evden çıktık ilden ile geçtik içeri girdik ezan okundu 😁
gizemli00 sevimlipandahii ben tutmuyor hamileligimden dolayı eşim ilk su içti sonra yemeğini yedi içimiz dışımız çorba oldu kiizz yeter
sevimlipandahii orhismommmmmm gerçekten bughn ne yesem ne yapsam demekten bende çok sıkıldım yalnız degilsjn bacım 😂💕
Deleted33000 sevimlipandahii sağol bacım bebekle çok zor oldu yaaa her seferinde tövbe ediyorum biraz unutunca geri aynı şeyi yapıyorum
sevimlipandahii Alya05 benim eşim misafirlige davet edildiğimizde ezana ya 5 dk yada sizin gibi ezanla giriyoruz içeri 😂
demirrleydi_ myangelson ayy hemen deniycem merak ettim şimdi sizede afiyet olsun bizim burda böyle acılı ton balıkları var onunla yapsam nasıl olur acaba
myangelson demirrleydi_ dene dene bana da yazarsın bakalım sevecek misiniz 🤭 bilmiyorum ki hiç denemedim normal ton balığı ile yapıyorum ben. Bence önce normalini dene daha sonra hoşunuza giderse acılı da denersin