kurkmantosuzmadonna dene dene. Bilmiyorum bana yoğun gelmedi ama ben ton baligina bayilirim o yüzden de hissetmiyor olabilirim 😅😅 sen istersen balığını az atarsın. Ben 1 su bardağı pirince 1 kutu ton balığı attım 😅 bazı tariflerde yarım kutu atılıyor. Bir de ben pişirdikten sonra biraz soğumaya bıraktım öyle attım baligini öteki türlü balık pişince kötü kokuyor diye yorumlar okudum