silem_
Allah bu konuda ruhsat vermiş hamilelere.
Yani direkt tutmayın veya tutun diye emretmiyor. Bebeğin ve bizim ihtiyacımızı en iyi Rabbimiz bilir.
Bu ruhsat herkesin kendi durumuna bağlı demek. Bebeğin aç kaldığını düşünmüyorum zaten ne kadar canı var. Kaldı ki günlerce açlıktan bahsetmiyoruz. Günde 2 öğün yine yiyoruz. Protein, vitamin, kalsiyum iftar ve sahurda gayet tüketebilirsiniz. Suyu da elinizden geldiğince için. Birşey olmaz inşaallah.
Ben 14 haftalık hamileyim 2 gün dışında tuttum hamdolsun. Sabahları daha fazla uyuyorum, zaten geriye 6-7 saat kalmış oluyor.
Kendi durumuma göre hareket ediyorum. Doktorunuzun tavsiyesine de uyabilirsiniz. Doktorum gayrimüslim olduğu için bana direkt tutma dedi, ben kendim böyle tercih ettim. Ancak oruçlu olduğum gün dahi bi problem hissetsem bozabilirim, Allah böyle bir hak vermiş hamdolsun.