bademli_puding İkinci gebeliğim, kendi doktorumun hamileliği ile aynı döneme denk gelmişti. İlginçtir ki o da hamileyken orucunu tutuyordu, ben de tutuyordum. Genelde doktorların ‘oruç tutmayın’ dediği bir algı var ama ben iki gebeliğimde de hiçbir sorun yaşamadım. Bu üçüncü hamileliğimde de inşallah tutmaya devam ediyorum. Kendi tecrübelerime ve gördüğüm örneklere dayanarak, sağlık bir engel teşkil etmediği sürece tutulabileceğine inanıyorum.