dyggysy Kızlar selam 11+4 haftalığım fetal dna 2-3 haftaya çıkar dedi doktorumun yönlendirdiği yer çok değil mi yani?
mery_nil dyggysy nereye ve kaç tl yaptırıyorsunuz acaba bede 11 haftadan sonra yaptırıcam yer bakıyorum. Bi kaç yer aradım 10 güne çıkıyor dediler
hediyedaghan dyggysy ben Eskişehir de yaptırdım 4 hafta dediler ben ocağın 23 de verdim ve testim daha dün çıktı bence 2 3 hafta da çok değil ;)
anonim95 Bende çarşamba günü vermiştim hala çıkmadı 10 iş günü içerisinde demişlerdi merakla bekliyorum 🥹 dna lab primis e yaptırdım
dyggysy anonim95 ne kadara yaptırmıştınız bende yarın kan vereceğim ama 2-3 hafta dediği için çok geldi 🙈
arzucagil hediyedaghan merhaba üniversitede mi yaptırdın randevu almaya fln gerek var mı bende orda düşünüyorum ama hiç bi bilgim yok
fatma_muharremoglu dyggysy panoramada yaptırdım, 10. Günüm bugün. 14 günde geleceğini söylediler bana. Çok meraklıyım, inşallah iyi sonuçlar çıkar. Siz hangi şehirdesiniz acaba 10 gün dediler 🤔 erke gelir mi acaba banada
060436 dyggysy bende ankarada yaptırdım geçen hafta 300 dolara intergende yaptırdım 10 gün içinde çıkar dediler bekliyorum bende
060436 dyggysy bende orayı araştırdım ama en iyi yer intergeni söylediler bende orda yaptırdım intergen daha fiyat artışına görmediklerini söyledi bayramdan sonra yapacaklarını söylediler 2025 üzerinden hesapladilar buda 300 dolar dediler güzel sonuçlar alırız inşallah
dyggysy ece5465 bekliyorum bakalım kargo takip numarası verdiler pazartesi teslimat görünüyor memnun oluruz bence içimizi ferah tutalım 🥰
060436 ece5465 ilgi alakaları çok güzel mesaj atığım gibi hemen cevap veriliyor aradığımda geri dönüş yapılıyor aklıma ne takılsa sorularıma cevap veriliyor Allah izin verirse inşallah pazartesi güzel haberler alıcam ben firmadan memnun kaldım sonuçlarımda güzel gelsin inşallah sizde inşallah güzel sonuçlar alırsınız kaç haftalıken verdiniz testi
ece5465 060436 bugün kanım ellerine ulaşmış 11+6 da verdim tam 10 gün dediler bayramdan sonraya kalacak muhtemelen hepimiz hayırlı haberlere inşallah 🙏