vanilya_kokusu_ sendın dımı serkaj olur mu bana dıye soran bır aralar 🙄 eğer o kısıysen baksana zaman su gıbı geçmiş bacım be 🥰🥰🌸🌸🌸 bende 23+2 oldum 30 a gelsemde rahatlasam dıyorum valla normal düşünüyordum da sanırım yıne sezaryen olacam 🤣😂 benım büyük kızım da 3 buçuk yaşında oluyor umarım onlar zorlamaz bızı 🥺🤲