Kızlar son 8 gün 37+1 den sesleniyorum pelvik ağrısı aşırı derecede oldu bende ya benim gibi olan varmı bacaklarımı hisedemiorum belden aşağı nasıl ağrıyo yürüyemiyorum resmen gören dicek pişik olmuşum bebek baskı yapıyor diyemi acaba oluyor ya😢😫 ne iyi gelir ya acaba