mucibu bizim sağlık ocağında öyle biis varki sadece pazartesi ve çarşamba kan verilir pazartesi verilirse çarşamba çıkar çarşamba verilirse pazartesi çıkar öyle saçma bişi en iyisi hastaneye gidicegim günü beklemek pazartesi doktorumun yanına gidicem o zatn kan tahlili yapicak o zmna kadar ne yapayım nasıl hareket edeyim bilmiyorum ani hareket etmekten korkuyorum