Bende feramat kullanıyordum kabızlık yaptı doktor ilacın yan etkisi olduğunu söyledi ve feramatın haricinde oroferon da verdi 1 gün feramat 1 gün oroferon içmemi söyledi (oroferonda ishal yapabiliyormuş çünkü) + magmezyum takviyesi de alıyorum bu şekilde çözmüştük. Bunlara rağmen bazen 1 gün boyunca lavaboya çıkamadığım oluyor onda da hemen kefir içiyorum çözülüyor.