emine1309 semakorkmaz2526 bence bekle test negatif çıkınca üzülüyoruz :( umuyorum en kısa sürede hamile kalırsınız
Ftmnur11 Ftmnur11 amin inşallah,sorunsuz ilerlemesi tek temennim kalp atışı duydunuzmu peki ,benim uygulamada 10+3 görünüyor bugün .daha doktora gidemedim ilçede olduğum için Kayseri’ye gitmem gerekiyor Korkuyorum valla içim bı tuhaf
emine1309 Ftmnur11 Muhtemelen geç döllenme olabilir benimde en son 17 ocakta regl oldum sonra olmamıştım ama gebeliğimi 12 martta öğrendim 5+5 di doktor geç döllenme dedi muhtemelen gidince keseyi görürsün diye düşünüyorum :)
Ftmnur11 emine1309 insallah ya belirti olarak ne var sende Bende bulantı uyku halsizlik karın ağrısı hafif,bide canım ekşi tuzlu biseyler çekiyor
Csctr emine1309 pcosum bende son adet tarihim 31 ocak 57 gün oldu geç döllenme nasıl oluyor ya şüpheleniyorum ama bir yandan da doktora gidip gerçeklerle yüzleşmek istemiyorum
emine1309 Ftmnur11 göğüs hassasiyetim, kasık ağrılarım var uyku özellikle yemekten sonra çok oluyor bazen bulantım oluyor evet ekşi şeyler benimde istiyor onun haricinde yok:)
emine1309 Csctr geç döllenme olabilir benimde testlerde çıkmadı :( mümkünse doktor kontrolüne gidip doktorla bir ilerlemeniz