gurbetgelinii valla çok sevindim senin adına ,tüp bebeğe falan gerek kalmadan hamile kalabilmissin ne güzel,benimde vitaminlerim falan çok düşük,hormonlarım bozuk,ben öyle her vitamini alıp kullanamıyorum alerjim var benim .öyle olmasam belki bende çoktan hamile kalmıştım senin gibi,herseyim çok kötü benim ilaç vitamin kullanmadığım için,hormon tahlili için gidicem işte sonuçlara göre bı tedavi planlayacak doktor,inşallah adet olursam önce tabi 😂