Gsli
Sağol canım çok teşekkür ederim darısı sana olsun inşallah 🥹💕benim normal doğum olacaktı hastanede 16 saat normal sancı artı suni sancı çektim 9 cm açılmam oldu ama bebeğin başı kanala bir türlü girmedi 16 saat sancıdan sonra sezeryane alındım çok çok çok zordu ama bebeğimi sonunda sağsalim kucağımıza aldık 💕🥹🙏