Gsli ay 37 haftalıkken gittiğimde doktorum rahim ağzının yumuşaması tam istediğimiz gibi ama açıklık yok Berk doğum kanalına girmiş hazırlıklı ol her an gelebilir dedi 38+0 da gittiğimde bebeğin yukarıya çıktığını söyledi doktorum çok şaşırmıştık aşağı baskı artınca yeniden doğum kanalına girdiğini düşünüyorum sürekli tuvalete gir çık yapıyorum ha nişan geldi gelecek diyorum ama tık yok valla ya