irmairma prensannesi__58 ben kullandım zamanı değildir belki hatta hiç çizgi çıkmadığı da olmuştu bozuk sandım ben düzgün yapamamışım
kavalakurabiyesi prensannesi__58 inşallah canım doğum esnasında dua edeceğim liste yaptım oraya ekliyorum adını al güzel haberi birde hacamat ol ben kaldığım ay hacamat olmuştum
prensannesi__58 kavalakurabiyesi ya Allah razı olsun canım benım rabbım sağlıkla doğum yapmayı sağlıkla büyütmeyi nasıp etsın 🌸💐
prensannesi__58 bebee1 Pekı birden mı pik oldu benım suan ıkıncı cızgı nerdeyse yok gbı de yoksa ıkıncı cızgı yavaş yavaş mı koyu oluyor
bebee1 @prensannesi__58 hayır tabiki birden olmuyor yavaş yavaş oluyor adetin düzenli mi döngün kaç gün
prensannesi__58 bebee1 duzenlı bugün yaptığım bı tık daha belırgın oldu ya aslında hıssedıyrm yumurtlama olduğunu geçen ay oylesıne yapmıştım bugün yumurtlama günüm dıye dırek pık oldu o yüzden guvenım var ama yıne de tereddütlü edıyrum
bebee1 @prensannesi__58 hicc stres yapma akışına bırak ve olacak emin ol Biliyorum zor elde değil ama akışına bırakınca oluyor🥹
prensannesi__58 bebee1 sen sadece pik günü ve ertesı günü mu degerlendırdın canım bazıları o haftayı full degerlendırın dıyor da kafam karıştı valla