prensannesi__58 Kızlar bu marka ovulasyon testı kullanan var mı 4 gündür kullanıyrö ıkıncı cızgı yok gbı nerdeyse guvenılır mı bu test
kvsronlerr prensannesi__58 daha zamanı gelmemiş olabilir ben iki ay kullandım ama bence tam anlaşılmıyor pik olup olmadığı kimi de memnun
irmairma prensannesi__58 ben kullandım zamanı değildir belki hatta hiç çizgi çıkmadığı da olmuştu bozuk sandım ben düzgün yapamamışım
prensannesi__58 kvsronlerr ıkıncı çizginim hiç olmaması tuafıma gitti sen de de öyle olup sonra pik gördün mü
prensannesi__58 kavalakurabiyesi hiç yok ama ıkıncı cızgı normal mı sence geçen ay oylesıne yapmıştm akıntım da suphelenıp pik olmustı bu ay duzenlı takıp edeyım dedım ıkıncı cızgı hıc yok nerdeyse
kavalakurabiyesi prensannesi__58 evet normal 1,5 sene kullandım ben bu markayı varsa var yoksa yok gösteren tek marka
prensannesi__58 kavalakurabiyesi hamıle kaldın mı peki. Korktum Bnde ay ıkıncı cızgı neden yok Bnde mı sorun var testte mı dedım zaten yumurtlama olmadığı bellı akıntım yok ta yıne de kafamda soru ısaretı kaldı
kavalakurabiyesi prensannesi__58 evet 2 gün sonra doğumum var 🫠❤️ ben 1,5 senede her markayındenedim inovita bir gebenin günlüğü ldaha bir çok adını hatırlamadığım ama Labaquik en iyisi diğerlerinin hepsi evet ikinci çizgiyi verip kafa karıştırıyordu ama Labaquik bu konuda en iyisi
prensannesi__58 kavalakurabiyesi ya masallah rabbım sağlıkla kucağına almayı nasıp etsın canım bende ılk hamılelıgım de bır gebenın gunlugunı almıştım Aynen o hep 2 cızgıyı gösteriyor bu gostermedı bende mı sorun var testte mı dedım sızde de ıkıncı cızgı başlar da yoktu dımı
prensannesi__58 kavalakurabiyesi benım suan aynı ya vok hafıf ıkıncı cızgı var ınsallah yakın zaman da olur da stresım geçer hayırla sonuçlanır bana dua et senın duam kabul olur 😂 ismim Kevser çok dua et bu ay hayırlı haber alayım 💐
prensannesi__58 quenn1905 sizin de yumurtlama öncesi ıkıncı çizgi yok gibimiydi bazıları bıanda kırmızı cızgı çıkar yazmış ama bazılarımda hep ıkıncı cızgı var
kavalakurabiyesi prensannesi__58 inşallah canım doğum esnasında dua edeceğim liste yaptım oraya ekliyorum adını al güzel haberi birde hacamat ol ben kaldığım ay hacamat olmuştum
cagla_aslan Bende kullandım ilk ay kullandım 2. Koyu çizgiyi göremedim yumurtlama olmadı sanırım, 2. Ayda pik gördüm ve o ay hamile kaldım şuan 10+2 yiz aynı zamanda folik asitte kullanıyordum bu süreçte
prensannesi__58 cagla_aslan benım de takvıme göre bugün yumurtlama gösteriyor ama testte negatif birde ıkıncı cızgı sankı hiç yok gbı sızde de öyle oldu mu
cagla_aslan prensannesi__58 evet ilk ay yaptığımda 2. Çizgi hep silikti o ay dedim herhalde olmucak ama pes etmedim 2. Ayda yapmaya devam ettim 15.günü pozitifi gördüm ben takvime hiç bakmadım bence güvenilir test yapmaya devam et derim
bebee1 @prensannesi__58 ben cok memnun kaldımm İki ay kullandım Her iki ay da pik gördüm 2. Ay sadece pik günlerini degerlendirdim ve hamileyim şuan🥹
prensannesi__58 bebee1 Pekı birden mı pik oldu benım suan ıkıncı cızgı nerdeyse yok gbı de yoksa ıkıncı cızgı yavaş yavaş mı koyu oluyor