Bereninannesi Benim büyük kızım 7 buçuk, küçük kızım 2 buçuk yaşında 🙂 3. yü düşünmüyoruz korunuyoruz. Geçen ay acaba mı deyip post açmıştım burda ve tekrar çıkamadım seviyorum happymom forumunu 🙂 Sen de en yakın zamanda sağlıkla al kucağına ikinci yavrunu. Bir sorununuz yoksa eğer stres çok etkiler bilirsin sen de zaten. Kızınla ilgilen akışına bırak olur elbet ✨🤍