kevseracer kuzum ben 5+3te düşük yaptım yoğun pıhtılı kanamam vardı zaten acile gittim ilgilenmediler eve geldim pat diye bişeyin düştüğünü hissettim bi baktım afedersin et parçası meğersem keseymiş daha bebek oluşmamış bile tel tesellim de o oldu zaten