byza1234 en ufak bişeyde bile bilgilendirmek zorundalar. Banada bişeyler sıralamış hemen amniyosentez önermişti ben yaptırmayacam diyince de hemen benden imza almıştı. Tek dertleri kendi paçalarını kurtarmak. Çünkü yarın öbür gün bebek doğsa hasta olsa vs dava açıyorlar bu sefer doktor beni bilgilendirmedi diye. Çok samimi söylüyorum üzme kendini kalpte parlaklık herkeste olabiliyor, böbrekte genişlemede tek başına bi anlam ifade etmez. Erkek bebeklerde de oluyo bu normal olarak