lelesbaby__ negna ben acibademde tup bebek olup memoriala gectim. memorialda takipliyim ben, tamamlayici saglik sigortam dogum policeli hic odeme yapmiyorum muayene ve testlere siz nerde tup bebek yaptirdiniz
bahar_akdg lelesbaby__ kızlar tarama testlerini yaptırmayı düşünmüyorum çünkü kesin tanı değil gebeliğimi mahvetmek istemşyoruö ne gelirse allahtan gelir
lelesbaby__ bahar_akdg canim orda bence soyle bir durum var bazi hastaliklarin tedavisi oluyor bu sebeple onden tani koymak iyi olabilir bence doktorunun gorusunu al