Selam kızlar bugün 2’ li tarama testimin sonucunu aldım orta riskli dedi ve burnu küçük olduğunu söyledi bebeğimin gebeliğim de riskli ne kadar sıkıntı etmesem de kafama takıyorum daha önce deneyimi olan tecrübe sahibi geçirmiş olan varsa bana yardımcı olabilir mi