deletedmom43191 biraz kocakarı usulü olacak ama bir iğneyi ocakta ısıt sonra kolonyadan geçir sonra parmağının iltihaplı kısmını patlat . Ufak bir soğanı kabuğuyla ocakta közle. İyice pişsin. Elin yanmayacak şekle gelince ortadan ikiye yarıp parmağını içine daldır. Üstüne poşet çorap geçirip bir gece beklet. Sabah pamuk gibi olacak. Babannem böyle yaptırmıştı