ferimah Kızlar merhaba. Bebişimde 3 haftalık gelişim geriliği var ve amniyon sıvısı az bu yüzden doktor 28. Haftaya gelince alalım diyor. ( Ben 23. Haftadayım bebiş 20′de) 28. Haftada doğum yapan anne var mı?
semahayall ferimah ahh ya daha fazla tutamıyorlar mı içeride , en azından 30 a kadar falan , bu arada 26-27-28 de doğum yapan çok var , rabbim sağlıkla doğmayı doğurmayı nasip etsin
vanilya_kokusu_ ferimah ilk gebelikte 29 haftalıkkenn aynısını yaşadım doktorlar çok olumsuz konuşup almak istediler sonunda çok iyi bir doktora denk geldim 42 de doğdu kızım inanki 🥹🫂
busrasya2334 ferimah suyu için havuç suyu deveci armudu ve bol su için kilo için de kan ilacınızı aksatmayın kaşar karnonhidrat kuruyemiş kefir avakado bunları deneyin bir de bence balık yağının da olumlu etkisi oluyor kiloya zamanında sağlıkla gelsin 🙏🏻
hilal0100 ferimah cok gecmis olsun suan aynibdurumdayim cok kotuyum 34 e gelince alalim diyorlr o zamana suyum yeterse cok stresliyum
ferimah semahayall amiin inşallah🥰 şu an sıvı az ve gelişim geriliği olduğu için doktor 28′e gelince alalım dedi riske atmak istemiyor. Tabii sıvı biraz normale binerse( şu an havuc suyu tüketiyorum inşallah arttırır) belki tekrar değerlendirilir.🫠
dilara_minaz5672 ferimah canm benmde öyle olmuştu sürekli karpuz yedim maşallah suyu arttı 39+2 de doğurdum
annebaliii ferimah canım bol bol havuç suyu devecı armudu ve su tüket allahın ıznı ıle suyu artırır az da olsa bu günlerde bj dıkkat et bakalım allahtan umut keıslmez bende 22+5 ım yakınız baya
ferimah semahayall yok kendi doktorum ama o da riskli gebelik takip ediyor. Pazartesi perinatologla görüşeceğim bir de onun yorumunu alacagım
ferimah vanilya_kokusu_ nasıl ya gerçekten mi🥰 hangi il Ankara ise doktor kimdi? Bir de tedavi olarak ne uyguladı?
vanilya_kokusu_ ferimah yok Mardin’deyim valla doktor her hafta gördü beni sadece havuç suyu armut ve beslenmeyen dikkat ettim
ferimah busrasya2334 önerileriniz için çok teşekkür ederim, hepsini yapmaya çalışıyorum 🫠🥰 kilo aldıkça seviniyordum bi yandan ama bebiş pek almıyormuş meğer alan ben mişim ;) plasenta direnci, tek umblikal damardan dolayı yeterli besşn gitmiyormuş :(
ferimah vanilya_kokusu_ armut u direkt yediniz sanırım değil mi? Havuç suyunu günde ne kadar tükettiniz?
vanilya_kokusu_ ferimah evet yiyordum öyle Kız perişan oldum havuç alıp suyunun ben çıkarıyordum havuç suyu bulamıyorduk resmen 🤦🏻 bide beslenmenr dikkat et kesinlikle
ferimah vanilya_kokusu_ havuç suyu ben de bulamadım ;)) portakal havuc karışık satılıyordu hep baktım olmayacak katı meyve sıkacağı aldım :)) şimdi yapıo her gün içiyorum inşallah şifa olur 💕 havuc suyunu kaç bardak tüketiyordunuz günde