Ben kendi doktoruma sordum yaptırabilirsin hiç sıkıntı yok dedi. Ama dişçiler genelde 12 . Haftadan sonra yapıyorlar o zaman gidersin dedi. 18 haftalık oldum. Bu hafta içi inşallah gitmeyi düşünüyorum çok ağrım oluyo. Kağıt filan vermedi doktorum inşallah dişçi sıkıntı çıkarmaz.