umutlubirii Buss92 Ayy hayırlı olsunn çok sevindim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende 6+5 im yeniyim burda 😊
dilek50 umutlubirii kiz kardeşimin testi bu 8 günü var daha cnm biraz bekleyip kan testi verecek inşallah hamiledir kendisi
Olacakolcak26 nurellaaa__ canım benimde gecikmemin 4. Günü oldu yarın kadın doğumda kan vereceğim testlerim belli belirsiz öizgiler çıkarıyor inşallah bende pozitifi görürüm umut oldun
nefiseatas merve2368 günün geçmemişti adetime iki gün kala test yaptım pozitif çıkınca sabahına da kan vermiştim