nefiseatas merve2368 günün geçmemişti adetime iki gün kala test yaptım pozitif çıkınca sabahına da kan vermiştim
nurellaaa__ Deniiibayyy gebeliği erken ve yüksek değerle öğrenince erkek oluyor diyorlar o yüzden merak ettim 😃
Deniiibayyy nurellaaa__ ben şu an 8 haftalığım yaklaşık. Henüz cinsiyeti öğrenmedim ama döllenme zamanıyla alakalı bence. İkinci gebeliğim bu ilkinde 25. Haftada ölü doğum yaptım erkekti. Adet günüm betam 2 çıktı :) bunda 5 gün kala 43 çıktı düşün :)
Missgod Buss92 silik mi ben hamileliğimi bundan daha silik çizgi ile öğrendim hadi gözğn aydın allh kucağına almayı nasip etsin🌸🧚♀️
Olacakolcak26 Buss92 bana umut oldun şuan gecikmişim 3. Günğ testler garip garip az silik çıkıyor diğer gebeliğimi de 5. Gün 71 şeklinde öğrenmiştim yarı. Kadın doğuma ranvdu aldım İmşallah bende pozitif görürüm
Deniiibayyy Buss92 2 güne bir kan vericeksin en az %53%60 artış olması gerekir. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏽 😅🫶🏽🫶🏽🫶🏽
umutlubirii Buss92 Ayy hayırlı olsunn çok sevindim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende 6+5 im yeniyim burda 😊
nurellaaa__ Deniiibayyy yaaa sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah canım 🤲🏼 Benim kızım 5 gün gecikme ile 24 beta değerle öğrendim bu bebeğim erkek adet günümde 44 ile öğrenmiştim onun için sordum 😃
Deniiibayyy nurellaaa__ amin canımmm 🫶🏽 ama ilgisi yoktur bence ya yumurtladığın günle alakalı. Diğeri geç döllenmeydi bu zamanında döllendi, öyle :)
Olacakolcak26 nurellaaa__ canım benimde gecikmemin 4. Günü oldu yarın kadın doğumda kan vereceğim testlerim belli belirsiz öizgiler çıkarıyor inşallah bende pozitifi görürüm umut oldun
nurellaaa__ Deniiibayyy olabilir ben anlamıyorum bana da çevremden biri demişti o yüzden merak ettim 😃