Kilo işi biraz da genetik ben ilk kızım da çok dikkat ettim 3 kg doğdu ikinci kızım da hiç dikkat etmedim hatta mide bulantım kusmalarım gebeliğin sonuna kadar vardı o 3.5 doğdu şimdi yine oğluma hamileyim bizim de 31+5 te 1700 çıktı doktorum normal ama sınırda dedi 33+5 2000 çıktı 2 haftada 300 gram almıştı yediklerim günlük mutlaka 2 yumurta muz kaşar ceviz tahin helvası badem kefi süt yoğurt mutlaka akşa yemeğinde et tavuk tüketim ama böyle giderse 3100 gibi doğacak yani yine de kilolu bebek olmuyor normal kilo aralığında