39+5 teyim bugün kontrolüm vardı nstde kasılmalarım çıktı ancak hala birşey yok. Doktor cumartesiye kadar bekleyelim dedi. Cumartesiye kadar doğurmazsam pazartesi için sezeryan planlayacak :( kasılmalarım sıklaştı. Bel ağrısı vs çok yürüyüşte zor geliyor. Bir an önce gelsin istiyorum :(