39+3 selam
Son günümüz 13 mart normali bekliyoruz bugun muaynede açıklık sancı vs yoktu bebek kanaldada değil doktorum birden başlar dedi🌺 cumartesi tekrar kontrole gideceğim bir sorun olmazsa haftaya çarşambayıda bekleyip sanırım sezeryan olacağım bu kadar beklemısken bekleyeyım dıye dusunuyorum çok stres oldum doğuramıycam gibi sizler ne durumdasınız mart anneleri♥️♥️♥️